Arkadaşlar selam 37+4 deyim kızımı bekliyorum ama bu günlerde çok endişeliyim size de oluyor mu nasıl olacak bakabilecek miyim doğum nasıl olucak diye içim içimi yiyor resmen bu arada psikologum ama kendime faydam yok resmen bazen karnıma ağrı giriyor tuvalete sıkısıyorum falan geliyor mu diye çok heyecanlanıyorum aslında olgun biriyimdir ama bu son günler beni çok endişeli korkak biri yaptı inşallah normaldir🥹