Asil_hatun 2 oğlum biri 40 biri 38 haftada doğdu kıza hamileyim dahami erken bekliyim hep erken gelir diyorlar
Seymoshh Asil_hatun yani doğumlar genelde birbirini izliyor kızı erkeği çok farketmiyor üç evladım üçüde hemen hemen aynı zamanlarda doğdular