MomBaby91 Merhabalar, 25. Haftaya gireceğim sırtımın sağ tarafında aşağıya doğru bir baskı var. Ağrı gibi ama değil gibi de. Çözemedim. Bu durum normal mi?
HaticeBoz MomBaby91 normal canım, benle aynı haftadasın 25+1 oldum. Bel ağrım benimde oluyor özellikle sağ tarafım.. 🥺
ilknurrruzn Sırt ve bel ağrıları gayet normal, bebiş büyüdüğü için bu tür ağrılar oluşabiliyor☺️ Eğer geçmiyor ve daha da şiddetleniyorsa doktora muhakkak gidin başka bir şey olabilir.