yagmur_s Dilekkcan son 5 ve geçmiyorrrrrrrrr. Bugün sancı mı değil mi anlamadığım şeyler oluyor hayırlısı bakalım bekliyorum🤭
Dilekkcan yagmur_s Ya benim doktorum 40a kadar bekleyelim gelmezse suni deneyelim dedi sizde durum nasıl ilerleyecek?
yagmur_s Dilekkcan çarşamba günüydü kontrol 38+4 iken bekliyoruz dedi 🤷🏻♀️ bu çarşamba tekrar var kontrolümüz. Şu an için suni vs kararı yok
Dilekkcan yagmur_s Bende salı günü gidicem ama sancı v.s hiç yok🤦🏻♀️Suniden de çok korkuyorum bakalım ne olacak
yagmur_s Dilekkcan ediyorum ediyorum. Anlamıyorum da tam neyin nesi ama var bi ağrılar sancılar bişeyler 🤭
Dilekkcan bsrkml0212 Resmen karnımda ki doğmamış bebeğe yalvarıyorum annecim suni sancı almak istemiyorum bi belirti verde gel diye🤣