Nurayaksan 13+3teyim ben dün akşam gidiyorum sandım valla bi soğuk sıcak oldum ter boşaldı içim fena oldu başım desen bi dönğyo ki tutabilene aşk olsun ne oldu öyle anlamadım şansa da tansiyon aletinin pili bitmiş bakamadım da. Ama eşim gecikti diye biraz aç kaldım sonra yemek yedim böyle oldum 🥺