39+2 kizimla yarin kavusuyoruz insallh sezeryan dogumla zaman durdu hersey cok karisik heyecan korku telas merak bircok duyguyu ayni anda yaşıyorum bize dua edermisiniz teyzeleri minigimle kavusmamiz kolay olsun hersey guzel gecsin sağlıklı sihatli evimize dönelim