Kizlar 31 haftalıgim bugün 2 saatkik yola gittim yani arabada sallan sallan cok hırpalandim bianda kasıklarıma sanci girip çıkıyor kasiliyor bebegim sertleşiyor igne batar gibi karnımın heryerine özellikle kasıklara sanci agri giriyor hastahaneye gitmelimiyim???