demethira yapamazsanız sezeryan olur 🙏🏼 eskisi gibi zor değil sezeryanda eskiden insanlar sezeryan olurmuş sonra eve dönünce bir sürü sorumluluk onları beklermiş o ağrı üstüne o kadar şeyle kim uğraşsa zorluğundan başka bişey demez. Biz daha rahatız en fazla 2 günümüz zor geçer ama sonra herşey normale döner yeterki kafanız rahat olsun sezeryanden korkmayın ama normal yapamayacağınızda aklınızda olmasın. Annem bende yapamamış ben kanala girmişim ama itemememiş beni bir türlü sezeryan olmuş. Doğduğumda tek sıkıntı kafamın doğum yolunda şekil değiştirmiş olmasıymış yani huni gibi bi şekil oda 3-4 saatte düzelmiş ve annem benim üstüme 3 sezeryan daha olmuş hala der bağlamasalardı yine yapardım diye☺️ Elbetteki her bünye farklı dediğim gibi ama neden en kötüyü düşünüyoruz ki ?