Ben yeni yeni zorlanmaya başladım cumartesi temizlik yaptım dün pazara gittim sonra pembe lekelenmem oldu acile gittim bebeğim iyiydi çok şükür ama kendini yormucaksın artık dinlen bol bol, su iç bol bol dedi. Kasılmaların var ama kontrol et sıklaşırsa büyük hastanelere git dedi yenidoğan ünitesi olan dedi 36+2’yiz de, o yüzden öyle dedi doktor inşallah zamanında gelir oğluşum 💙🙏🏻