Babytwo2 Serklajlı ve öncesinde erken doğum yapmış biri olarak bir ah çektim ki derinden . 40 doluyor ve gelmek bilmiyor insanların bebekleri 🥲39 da 40da gözüm yok sende şu bebelerden az heder al da 37-38 i görelim be çocuk .. amin der misiniz🥲🥲🥲
aynur0101 Babytwo2 amin canım Allah razı olsun çok güzel ilerledi Allah kolaylık veriyor gerçekten de önemli olan doğru ikinmak