zeynepikra_61 Sonunda son 70 gün 🙅🏻♀️💙 30. Haftaları gördüm rahatladım ☺️💙 Sizin kaç gün kaldı kizlar ? Nasıl geçiyor ❤️
hulyaca zeynepikra_61 inşallah ya cümlemizin. İlk hamileliğim de aşırı zorlandım. O yüzden bunda da aynı olurum diye ödüm kopuyor 🙈
hulyaca zeynepikra_61 her hamilelik gerçekten farklı ya. Benim ilk gebeliğim de çatı ağrım vardı. O aşırı zorlamıştı beni. İnşallah bu sefer de olmaz 🙅🏻♀️
zeynepikra_61 hulyaca İnşaallah olmaz 🙏🏻 benim ilk hamileliğim de kısa süre mide bulantısı yaşadım onun haricinde hiç bir şikayetim yoktu son günlere kadar 🤷🏻♀️ Şimdi her gün birşey çıkıyor 😬
hulyaca zeynepikra_61 çabucak gelsin inşallah doğum zamanı da hayırlısıyla kucağımıza alalım minnoşları 🥰🥰