Srpl27 bana da öyle demişti rahimin ters diye açıklama yapmadı mı doktorunuz? Bu genelde kadınların %70 inde olan bişeymiş ama bende hamile olana kadar bilmiyordum. Normal doğumda sıkıntı olmuyor doktorum hiç bir sıkıntı yok dedi. Olsa söylerdi zaten .