[silindi]
Ördek yürüyüşünü bizim cocuklara anlatırken belime girdi ağrı kalktım ayağa onlar da kalktı
Sonra caktirmak istemedim yine oturdum iyice eğilmeden gösteriyim dedim (karnım 6aylik gibi hiç yok nerdeyse )
Bidaha oturdum onlar da oturdu bu sefer karnım acıdı ayağa kalktım onlar da kalktı hepsi bana bakıyor gariplerimin bu karı napıyor diye
Ne dedim biliyor musun evet arkadaşlar size ordek yürüyüşü nasıl yanlış yapılır onu ogrettim dedim hepsi koptu 🤣🤣🤣🤣