Merhaba kızlar 2019 doğumlu bi kızım var iri bebekti 40 haftaya kadar gelmeyince zorunlu sezaryen oldum halbuki normal doğum çok büyük hayalimde neyse sezaryen oldum doğumdan sonra atoni kanaması geçirdim yani rahmin boşalması kasılmaması ve kanı boşaltması. Çok ciddi bi durum rahmim alınıcaktı neyse ki rahim masajlarıyla durdu. İkinci hamileliğimde de en büyük korkum buydu çünkü tekrarlayabilen bi durummuş ve geride bi tane bebeğim olduğu için çok korktum 9 ay boyunca ya bana bişey olursa bu durum tekrarlarsa diye korktum. Gün geldi çattı geçen pazartesi doğuma gittim. Genel anesteziden bi anda ameliyathane de karar değiştirip spinale döndüm bi anda bi cesaret güç geldi iyi ki de gelmiş. Hiç narkoz almamak sersem olmamak bebeğin doğduğu ana şahit olmak çok güzel bişeymiş. Odama geldim riskli gebelik olduğum için sık sık kanamam kontrol edildi ve çok şükür korktuğum başıma gelmedi herşey normal ilerledi. Yavrularımla evimdeyim daha ne isterim Rabbim herkesin doğumunu kolay eylesin herkesin yavrusuna sağlık versin. Sadece spinalin yan etkisi baş ağrısını hala yaşıyorum geçmedi bi hafta oldu umarım artık geçer eksi yan olarak bunu söyleyebilirim. Ama yine şu an tercihim spinal olurdu herkese çok güzel çok kolay doğumlar nasip olsun 😘😘