Merhaba
38+1 haftalık hamileyim 35 inci haftadan beri sancılarım var ve kanamam oldu alttan muayene de yapıldı ondan sonra lekelenmem oldu pembesi şekilde 6 7 defa oldu bugün 3 defa leke geldi sabah uyandigimda öğlen gibi kahverengi leke geldi az önce de ağrım vardi yine kırmızı akıntı ile beraber leke geldi ağrılarım arttıkça kan gelmesi normal mi ne yapmalıyım ağrı siddetim dayanabilecek guclukte