Neslihan1935 39+3 haftalık hamileyim sanırım ceyranda kaldım hastalandım. Ateşim 38.5 ve üstü duş falan aldım ama gitsem mi acile
Meryyyy35 Neslihan1935 bence bir gidin acile en azından bir parol serum verirler ateşin düşer rahatlarsın