babybmom20 Badem yağı süren anneler ne sıklıkla sürüyorsunuz birde nasıl uyguluyorsunuz yağ sonuçta durulama gibi birşey yapıyormusunuz yoksa ne bileyim duştan sonra bir kez mi yoksa günde bir kaç kez mi
Serifeeeua babybmom20 ben geceleri yatmadan sürüyorum sadece duş almış olsam da yatmadan sürüp güzelce yediriyorum yağsı hissi kalmıyor hiç şuan çatlağım yok ama bu bence genetik bişey, olacağı varsa her türlü oluyor yani
Srdm babybmom20 ben bi süre kullandım ama tüyleri cidden besliyor fazlalastığını farkettim ve bıraktım 🙃
Eylb_ babybmom20 ben aldım ama tüylenme yaptığını okudum maalesef hatta banu çiftçinin videolarında da bu konu geçiyor. Kakao yağı, zeytin yağı ve bebe yağından devam edeceğiz 🙂🌺
Eda06 babybmom20 canım ben ilk gebeliğimde badem yağı ve zeytinyağını karıştırdım kullandım. asla pahalı gereksiz kremlerden sürmedim. Hergün sabah akşam düzenli sürdüm ve çok şükür bir tane çatlağım yırtığım olmadı
Serifeeeua babybmom20 gebelikte tüylenme olmazsa olmaz zaten doktorun ultrason esnasında sürdüğü sıvı da yapıyor , bol bol duşa giriyorum ben muayeneden gelince veya yağ sürünce ertesi gün havalar da sıcak zaten tek yük tüylenme var ama sonrasında dökülüyor diyorlar
Nurdanb Eylb_ tüylenme yapıyor ama çatlağı ciddi anlamda engelliyor tüy halledilir hormonlarda etkiliyor bence sadece badem yağı değil her yag aslında besliyor, badem yağı sanki en etkilisi. Kakao yağı emzirme dönemi göğüs ucu çatlakları için iyi geliyor 😉
Nurdanb Eylb_ rica ederim gogsunuzun alt kısımlarına da sürün mutlaka sadece göbek çatlamıyor 😁 sağ saglim kavuşun inşallah bebisinize💗
babybmom20 Serifeeeua ya demekki o sürdüğü şeyden oldu çok az bende de var bende acaba yağ mı yaptı dedim buraya sorayım dedim
melikeyimmmmm babybmom20 hamileliğimde her gğn duş alıyordum her duştan sonra sürüyordum durulama falan olmuyor ama sadece badem yağını kullanma başka yağlarda karıştır çünkü sadece badem yağı kıllanma yaptı bende göbeğimde minik minik tüyler çıkmıştı
babybmom20 melikeyimmmmm her gün duş alamıyorum maalesef 2 günde bir filan alıyorum tansiyonum düşüyor galiba sıcak suya girince ya
Ebrarabla_06 babybmom20 bende kullanıyorum badem yağı banyo yapınca sürüyorum kullanıyorum doktorun önerisiyle durulamaya gerek yok güzelce yedirin tamamdır