elmaserkc21_ ben geçen hafta hastanede yattım canım bu sebeple 470 çıktı enzimler protein kaçağım varmış sadece tansiyon takibi yapıldı tansiyonlar normal olunca çıktım, doğumuma son 1 hafta kaldı doktorum acil bir durum olursa gel dedi bebek hareketlerini ve tansiyonumu evde takip ediyorum ellerim ayaklarım çok şişiyor ten rengim biraz değişti ama sabrediyorum bir de çiğ badem ceviz ve sarımsak (günde 1 diş) karaciğeri temizliyormuş onları atıştırıyorum. İlk duyduğumda çok korkmuştum ama doktorum acil durumda sezeryen yaparız dediği için biraz sakinleştim açıkcası