Sevcan24 Merhaba hanım basaksehir çam ve sakura da Sezeryan dogum yapan Arkadaşlar var mı? Kaç gece kaldınız nasıldı?Anlatirmisiniz .
G1704 Sevcan24 5 gün önce sezeryan doğum yaptım. 2 gün kalıyosunuz sezeryan katındaki hemşireler ebeler çok ilgili güler yüzlüler. Sezeryan doğumdan 48 saat geçtikten sonra taburcu ediliyosunuz. Hayırlı doğumlar
Huzurumm_ Sevcan24 bn yaptım 2 gün kaldım bn çok çok çok memnun kaldım şimdi yine hamileyim gözüm kapalı oraya gideceğim 1 buçuk sene önce doğum yaptım tek kişilik odadaydım temiz hijyenik konforlu