Çok evham yapıyorsun rahat ol öyle kolay kolay birşey olmaz bebeğe🥰her zaman solunda olacak diye birşey yok hissetmen için daha çok küçük ve o bir suyun içinde unutma daha hissetmen için erken💕birşey olacak korkusunu içinden çıkar insanın korktuğu başına gelir korkmazsan Allah’ın izniyle birşey olmaz🤲🏻