Elifinannesiiiii kızlarr, instagram “cikolatakoleksiyonu” sayfasından çikolata yaptıran varmı? Memnun kaldınız mı? Önerebileceğiniz memnun kaldığınız sayfa varmı? Helpp🌸
3babymom Elifinannesiiiii çikolata deposundan aldım iki üç gün önce geldi güzeldi beğendik kutusuna isimli yaptırdım metal kutu istedim çeşit desen çok sayfaya bakabilrsniz
Pulika Elifinannesiiiii bende molicikolata dan yaptırıyorum suan doğuma da 10 gün var bi kaç gğne gelecek
Melokrks Elifinannesiiiii Ben çikolata deposundan yaptırdım tadı çok güzel herkesde beğendi ınstagramdan yaptırdım
minik_koala_ve_annesi Cikolatayi ne zaman siparis vermek gerekiyor acaba kizlar doguma 6 hafta kaldi ve nasil muhafaza ediyorsunuz
3babymom minik_koala_ve_annesi şuan 38+0 olduk geçen hafta sipariş verdik üç gün önce ulaştı bize Dolaba koydum doğuma son 10 gün kala isterim dedim aynen de öyle yaptım sordum raf ömrü 1 yıl dediler ama ben son ana kadar istemiyim taze olsun dedim yeni geldi Perşembe doğum yapicam ins
Elifinannesiiiii minik_koala_ve_annesi Benimde 6 hafta var sipariş edicem bu hafta, erimiyomuş burdan okuduğum kadarıyla, serin yerde muhafaza edilebiliyormuş (buzdolabı değil ama)
minik_koala_ve_annesi Elifinannesiiiii artik havalar cok asiri sicak degil canim ama genede fikir almak istedim siz nereden yaotiriyorsunuz acaba
3babymom Elifinannesiiiii yoo hiç bişe olmadi bulunduğum il aşırı sıcak ne kadar serin yere indirsem de eriyecek
3babymom minik_koala_ve_annesi çikolata deposundan yaptırdık Derin dondurucuda attım bulunduğum yer yaniyo öyle rafa indirsem erir mahvolur hatta arada bı baktım hiç bişe olmamis ne beyazlık ne de taş gibi sanki normal alttaki dolapta durmuş öyle diyim yani
Sevda0234 Pulika bende o siteden yapmayı düşünüyorum elinize ulaşınca güzelmi diye yorum yaparmısınız benimde doğuma 9 gün görünüyor artık sipariş vermeliyim
tugbaturkoglu Bidoluetiket sayfasından yaptırdım baskısı da çikolatasının tadı da efsane çok zarif bi kutu buzdolabında saklıyorum