ilknur2020 ilknurcuğum asla moralini bozma benim de 6.haftamda öyle bir kanamam oldu ki afedersin bacaklarımdan akar gibi dedim kesin bebeğim düşecek çünkü bir önceki gebeliğimde düşükle sonuçlandı. Sonra hastanede yattım iki gün kanamayı durdurdular. Çok şükür bebeğim iyiydi. Ama mandalin büyüklüğünde kanama alanım vardı. Ve tam 7 haftadır evde yatıyorum üstelik özel okulda öğretmendim istifa ettim çünkü doktorum yattığım halde böyle lekelenmen oluyor yürümen bile yasak dedi. Proluton iğnemi ve progestanı düzenli olarak kullandım. Bol su tükettim. Ve hep dinlendim. Ve çok şükür geçen hafta muayenem vardı ve doktorum bile şok oldu kanama alanım sadece tırnak kadar kalmıştı. Yarın tekrar kontrolüm var ve hissediyorum galiba tamamen bitti çünkü kaç gündür kahve lekelenmem olmuyor. Sana önerim asla moral bozma hep dua oku elini karnına koyup. Bol bol dinlen ve su çok önemli bol su iç