Nurcan00 kuzenim kadın doğum doktoru,ben de bu soruyu ona sormuştum,gayet normal olduğunu,her 2-3 kadından birinin ıkınırken kakasının da çıktığını söyledi.Çok doğal ve normal,bezle orayı direk alıyoruz zaten bebeğe dışkı bulaşmasın diye dedi.Yani kakamızı yapmayalım diye ıkınmaktan korkmayalım,gayet normal bi süreç