Sare_34- Sevgili anneler hamileyken karnimiz iyice ciktiginda yüksek bel külot mu daha kullanisli yoksa bikini bolgesinde biten hipster tarzda külotlar mı daha kullanisli olur ona gore alisveris yapicam
benkosarim Sare_34- geniş yüksek bel külotlar daha kullanışlı hem de karnınızı sarıyor sıkmıyor yani ben çok rahat ettim diğer külotlar hiç rahat değil aşağı düşüyor göbekten
Nur8sonmezz Sare_34- valla ben 35+4 um göbeğim çıkınca diğer iç çamaşırlarım küçüldüğü için yüksek bel aldım ama bilmiyorum hiç rahat edemedim 😂 tekrar normal beli aşağıda olanlardan aldım daha rahat göbeğim daha serbest kaldı gibi geldi 🤷🏻♀️
Merve0092 Bende kısa olanla daha rahat ettim diğeri karnımı sıktı zaten sıcakta hiç bişe giymek bile istemiyorum
minik_koala_ve_annesi Sare_34- 3 lu aldim nasil olsa dogumdan sonra isime yaramaz kendi kulotlarimda henuz oluyor zaten hatta hamile kulodunun ikisini dogum cantasina koydum dikise denk gelmesin kendiminki diye sadece birini kullaniyorum oda cok rahat penyesi cok guzel
Nare09 Sare_34- https://www.amazon.com.tr/Bsm-Kad%C4%B1n-Siyah-Beyaz-Hamile/dp/B095KTGGNS/ref=asc_df_B095KTGGNS/?tag=trshpngglesp-21&linkCode=df0&hvadid=593162212010&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=16909406322046331428&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012765&hvtargid=pla-1700975453404&psc=1 ben bunlardan aldım. Çok memnunum
Misssitare Sare_34- ben kısa olanı kullanıyorum. Büyük beden aldım düşme falan olmadı. Sıcaklarda kullanışlı bence.
Pijamaskeliler Sare_34- valla m beden giyen ben slip şimdi xl geniş yüksek bel donlardan aldım rahat ettim geniş geniş öbürleri aşağıdan sıkıyordu 19+0 olduk 🤣🤣
nmtock41 Sare_34- sıkı olmaması gerekiyor sadece ister yüksek bel olsun ister kısa sıkmaması lazım giydiğiniz kıyafetler de aynı şekilde özellikle ilk 3 ay