Busraah ben kullandım aslında bebeğim kafası çok güzel doğmuştu yuvarlaktı baya. Sürekli yan yatırmaktan uzadı gibi olmuştu. E bebekten sanırım baby plus kalp şeklinde yastıklardan aldım tahminimden başarılı çıktı. Ama kullanmadan da kendi şeklini alabilir. Ben sürekli kustuğu için düz yatıramıyordum