dnz-d Doğumdan 2 gün sonra İki dikiş arası açıklık oldu doktora gittim ıslaklığa bağlı dikiş duruyo ama sürekli kurut dedi . 10 gün oldu doğum yapalı o aralık hala kapanmadı . Bu normalmi sizdede oldumu .