Kızlar selam 39+4 hafta oluyoruz geceden sonra. Sancı vs. yok heyecanlı panik bi yapım var psikolojik olarak açıkçası yapım bu sancı geldiğinde bununla nasıl basa çıkabilirim… deneyimleyenler var mı normal doğum istiyorum o zaman da böyle olursam diye korkuyorum bir yanım cesur bir yanım korkak Allah güç verir diyorum ama yine de önerilerinize açığım bu huy ile basa çıkmak icin cunku strese girince bebekte strese girer