Benim de bacağımda ilk 1 tane sivilce gibi birşey çıktı sonra büyüdü ve çoğaldı. Kadın Doğum doktorum Cildiye yada enfeksiyon haslalıkları bölümüne yönlendirdi, cildiye doktoru izinli olduğu için enfeksiyon hastalıkları doktoruna gittim kıl kökü iltihabı olmuşum krem verdi, sizede şimdiden geçmiş olsun