Kızlar doğum yaptım çok şükür size tek tavsiyem meryem ana otunu meryem süresini okuyup suyun içine koyun sancılarınız olduğunda yapın valla çok işe yarıyor bide bebeğim ğöğsümü emmiyo napıcam bilmiyorum göğüs ucunuda kullandım ama olmuyo kaşıkla verıyorum sütü ve göğüslerm taş gibi