Oncelikle gecmis olsun canim.benimde bas donmem ve ardindan kusmam oluyordu acile gittim sadece serum taktilar ama hic faydasini goremedim.doktorum prilam yazdi kullandim ilk gunde gecti gece yatmadan 2 tane icip yattim sabaha biseyim kalmadi.Kesinlikle doktorunla konusmalisin çünkü cok kotu bisey baş dönmesi.