1Papatyannesi E bebekten Baby plus Relax beşik aldım ama minderi aşırı ince. Kullananlar içine ne koyuyor acaba. Babynest falan koysam nasıl olur ☺️
Mucizem_00 1Papatyannesi yenidoğan olarak mı kullanacaksınız beşiği bende düşünüyorm ana kucagı ve o ikisi arasında kararsz kaldm
1Papatyannesi Boyut olarak gayet ideal küçük değil fazla beni bir 8 ay falan idare etse yeterli ablasının mobilya beşiği var ona yatıracagım zaten. Yakınınızda e bebek varsa gidip görüp öyle de karar verebilirsiniz ☺️
Mucizem_00 1Papatyannesi yok hani yenidoğan için uygun degil diyor kimi çukur diye içi ondan soruyorm siz dogumdan itibaren mi kullanacaksınız die
1Papatyannesi Mucizem_00 evet yenidoğan zamanından itibaren kullanacağım. Zaten altına ne koyabilirim diye açmıştım postu ama deneyimli kimse yok sanırım.
Mucizem_00 1Papatyannesi şey koy ya battamiye yapıp yükselt kat kat veya alacagın anne yanı beşik onun minderi falan varsa öle alt alta koy üstünede terletmrz Müslin ser
1Papatyannesi Mucizem_00 babynest vardı onu koyayım içine diye düşündüm bnde, tahta sunta var zaten beşiğin içinde onun üstüne minder koymuşlar aşırı ince onu kaldıracağım