mzey Gebelik şekeri için illa ki test yaptirilmak zorunda mi? Doktorum bana hiçbir şey demedi. 28 haftada yapılıyormuş ama geçti şimdi ve bi belirti falan da yok. Yani yaptirmalimiyim çok önemli bir şey mi?
Aselmeva_ mzey Gebelik srkerinde belirti olmuyor canım mutlaka test ile belli oluyor En azından sağlık ocağına gidip açlık ve 1 saat tokluk srker ölçümü yaptır