Derinderin946 Nazendehanim teşekkür ederim hem daha sonra kullanmak açısından da iyi olur benim için🌸
Allahvargamyok Derinderin946 sizin orda varmıdır bilmiyorumda canım gebelere özel yerler var oralara bak istersen bi
Derinderin946 Allahvargamyok giyim mağazaları var ama hamileler için özel mağazalar yok lc waikiki defacto da falan var ama sanırım normal giydiğim kıyafetlerin büyüğünü alıcam öyle idare ederim 🌸
Patricia zamaneannesi80 defactonun uygulaması varya orada 2. Ürün 1 tl falan oluyor canım. Ben tayt vs oradan aldım. Senin dediğin gibi pahalı olduğu için artık orayı kovalıyorum
zamaneannesi80 Patricia doğumdan sonra kışlık kıyafetlerime giyebilirsem idare ederim bi süre zaten doğum kasım ortası yada sonu gibi.. tam kış gelmiyor benim olduğum yere o zamana. Bu sene kendimden feragat ediyorum analık böyle bişeymiş🥰
Derinderin946 zamaneannesi80 çokta az kalmış Allah kolay hayırlı doğum nasip etsin canım 🌸 bende idare edecek kadar bakıcam zaten masraflı bi dönem 😌
Baymehal Derinderin946 çok aşırı pahalı ama lcw derim büyük beden olsun oversize olsun hamile olsun çok çeşit var
Heyecanli_gebe1 Derinderin946 ben bisi bulamiyorum yaa. Ablamın kıyafetleriyle idare ettim şimdiye kadar. Kış geliyor bakalım neler alcam
Derinderin946 Heyecanli_gebe1 hamile giyim olarak değilde normal kıyafetlerin büyük bedenlerini almak daha mantıklı sanırım yazı elbiselerle geçirdim kışında tayt sweat 😂 Özel günler davetler var onlar için bişey bulamıyorum o kötü 🤷♀️
-Papatya- Derinderin946 kocaman dolabından 🙈😁. Dışarda giymek için trendyoldan aldım bi pantolon bi sweet ama evde eşimin kıyafetlerden giyiyorum.
Derinderin946 -Papatya- evet eşlerinin kıyafetlerini kullananlarda var ama şansıma eşim pek giymez sweat tarzı pek yok o yüzden 😂
-Papatya- Derinderin946 çok şanslıyım demek ki 😁 eşim kalıplı uzun boylu birde tam bana göre kıyafetleri 😂.