Mrrr 26+4 haftalık hamileyim yaklaşık bir haftadır otururken karnımın sağ üstünde batma gibi bir ağrı oluyor, sıkışıyor sanki orada. Normal bir ağrı mı bu, başka yaşayan var mı? Geçmesi için biraz ovalıyorum ama yanlış mı yapıyorum bilemedim
ElanurMerayhan Mrrr bebeğin büyümesiyle alakalı bir durum diye düşünüyorum o his bende de oluyordu ayakta daha rahattım göbek aşağı düştükçe rahat ediyorsun
ipekveatlas Mrrr gaz sancısı bu cok iyi bilirim hamileliğim de hep olurdu ya lanet bi sey. bazen oturduğum yerden kalkamazdım öyle batardı. afedersin tuvalete çıkınca geçiyodu hep. kaç kere doktora sordum bana hep bebek büyüyo ondan vs demisti ama ben öyle bi ağrı olmadığını biliyodum hep ve tecrübeyle anladım gaz sancısı olduğunu. ne zaman tuvalete çıkamasam,gaz çıkmasa o sancı iğne batar gibi içten oyuyolarmış gibi bi ağrı girerdi orama. apandisit mi falan diyip korkuyodum. doğurunca geçti valla. secdeye eğilme pozisyonunda durup bekliyodum o da iyi geliyodu
Mrrr ipekveatlas ay Allah affetsin gaz sancısı da var ama bu başka bir ağrı bebek sıkışıyor sanki oraya otururken
ElanurMerayhan Mrrr benim geçti canım bir süre sonra sen yine de doktoruna danış bence ne olur ne olmaz
Mferideb Aynı sorun bende de var ve hala devam ediyor 31+4. Bebeğimin ayakları göğüs kafesimin altındaymış büyüdükçe yukarı doğru baskı yapıyor. Zaman ilerledikçe mide yanmalarında başlıyor