SevgiMehmetAli Kızlar kimyasal gebelik diye bişey duydum bugün. Ama ne olduğunu bilmiyorum bilen var mı?
BurcuPekkycztrkel Ben iki kere geçirdim bebek oluşmadan sağlıksız olduğu için vücuttan kendi kendine kan yoluyla atılması kimyasal gebelik nedeni bilinmiyor mağlesef
BurcuPekkycztrkel SevgiMehmetAli teşekkür ederim adet günümün 1 hafta sonrası hemen hemen olmuştum tam hatırlamıyorum ama şuan çok şükür 36 haftalık oğlumu bekliyorum ☺️
Denizpekdal Ben de yasadim. Kan degerim 300 falan çıkmıştı betada. Tam haftasını bilmiyorum ama bir kaç hafta içinde olmuştu hemen. Adetin başlamış gibi kanaman geliyor. On gün falan sürüyor beta sifirlaniyor. Ben sonrasında adet gormeden hamile kaldım. Şimdi 35 haftaligim.