Yapay kokular bağımlılık yapabilir, acilen bu alışkanlığını bırakmalısın. Ayrıca her kokladığında kimyasalları ciğerlerine çeliyorsun. Koku moleküllerinde sabun parçacıkları da var. Ben de çocukken çok seviyordum sabun yastığımın altında yatıyordum ama zararlı olduğunu anlayınca bıraktım.