_orhanbusra01 Kızlar ikili test için gittim doktora herşey normal dedi cinsiyeti de söyledi hatta ama bana anatomiktarama testi istiyorum dedi ilk defa duydum bu testi herkese mi söylüyor acaba yoksa farklı bsey mi gördü acaba bend 😏
_orhanbusra01 Deryaaa2110 intten baktım detaylı tarama yazıyordu evet ama daha önce kimseden duymadım detaylı diye duyuyorum demk ki bı an korktum dedim farklı bsey mi var acaba teşekkür ederim canim bu arada