Arkadaşlar yarın itibariyle 38+0 açıklık 3 cm doktorum yarın tekrardan çatı muayenesi yapacak 4 e ulaştıysa suniyle destekleyip başlatalım doğumu dedi ben çok korkuyorum ve çevremdekiler bir bebeğin anne karnındaki bir günü dünyadaki 100 güne bedel diyorlar bence haklılar da kilosu 3 e yaklaşık demişti alttan muayene sonrasında lekelenmeler oldu nişanım parça parça halen gelmeye devam ediyor sizce ne yapmalıyım bilen tecrübesi olan var mı