Kizlar merhaba benim sabahtan beri az az Kahve rengi lekelenmem oluyor herhangi bir ağrım vs bişey yok acilden doktora da gittim alltan muayene etti 6+4 haftalık bı gebelik var kalp atışını da gördük ama lekelenmem neden oluyor acaba başına gelen varmı doktor düşük olabilir dedi ama okuduğum kadarıyla bu haftalarda bazen oluyormus çok soğuk kanlilikla düşük olur demesi korkuttu açıkçası varmı başına gelen allttan baktığında herhangi bir kanama falan yok dedi