birpatiningolgesinde ben 4 sene önce doğum yaptım son 3 ayım kabus gibi olmuştu sırt ağrısı yüzünden, ne oturtabiliyordum nede yatabiliyordum o kadar kötü oluyordu ki birden bi ağrı geliyordu, doğumdan sonra da kaldı ara ara hala o ağrıyı yaşıyorum ama hamilelik gibi kötü değil tabi ki ☺️ Evlat için herşeye değiyor ama geçti o günler tabi ki ama o zamanlar asla geçmiycekmiş gibi geliyordu, şimdi kızım 4 yaşında çok şükür 🌺