angela4 36+5 haftalık hamileyim göğsümün olduğu yerde iki damla ıslaklık var baktım ucunda sanki süt gelip kurumuş gibi beyaz neden olur acaba daha önce başına gelen varsa bilgi verebilir mi🌸
Lastromance angela4 benimde aynen böyle süt galiba o banyo yaparken özelikle sanki damlayacak gibi oluyor.
Seraykaraca angela4 26. Haftamda gelmişti benimde ☺️ doktoruma danıştım bu konuyu sütümün bol olacağını söyledi ama göğüs uçlarını elleme, sıkma doğumu tetikleyebiliyor dedi bilginiz olsun sizinde😊
simgekaya angela4 26.haftada başladı benimde. Hormonlardan kaynaklı olduğunu biliyorum . Vücut kendini hazırlıyor neticede 👼
angela4 Lastromance Bende acaba süt mü merakımdan yazayım dedim çok güzel bir his ya umarım bebeğim doğduğunda emzirmek nasip olur sütüm olur ☺️
Lastromance angela4 benim ilk gebeligim de de vardı sezaryen olmama rağmen ebe sıkınca süt geliyordu canım iyi bişey yani ins emziririz benim ilk bebeğim meme reddi yaşadı emmedi ama sagarakta olsa 7-8 ay anne sütüyle besledim bu kez emzirebilmeyi çok istiyorum.
Cubukmakarna Hafta gelmişti ilk gebeliğimde. Ve genel anestezili doğumuma rağmen sütüm hemen geldi. Sütün bol olcağına işaret diyolarr. Öyle oldu bende:) elleyip sıkmayın sadece
angela4 Seraykaraca ya umarım benimde sütüm çok olacağı içindir belki küçük bişey bu ama iyi hissettim görünce🥰