21+5 olduk kızımla önceden sürekli ekşi seyler yerdim ekşiyi cok da aramazdım ama bi haftadan fazladır deli gibi çikolatalı tatlı seyler istiyorum yememe rağmen isteğimi bastıramıyorum meyve atayım ağzıma su içeyim diyorum bugun gecse yarın yine tatlı aşeriyorum iyi bişey mi bilmiyorum ama siz nasıl başa cıkıyorsunuz canım cıkana kadar çikolata yemek istiyorum cikolatalı pastalar istiyorum cok moralim bozuluyor kendime hakim olamıyorum mızmızlanıyorum diye aglıyorum ama neden böyle oldu acaba şekerim mi var bazen ondan şüpheleniyorum hala test yaptırmadım napmalıyım çok uzun oldu biliyorum 😭