Sinem62 ben saygısızca bi yorum yaptımı düşünmüyorum doğruları söyledim kimseyş de yargıladıgım yok testlerin doğru sonuc verdiği kesin değil ve belki de sağlıklı bi bebek aldırmak ne kadar dopru ve bu dünyanın gercek dünyası da var. Kimse başına ne gelecegini bilemez sağlıksız denir sağlıklı cıkar, sağlıklı denir sağlıksız cıkar o yüzden en güzeli dua etmek beklemek. İnsann gibi bişey söylemek de yaşadım acıdan pay bicip bişeyler demem demek ne zamn yargı ve saygısızlık olmuş onu da anlayamadım.