ilaydaaltann_ çok zor bir durum, siz de olmasa da bebek taşıyıcı olur sanıyorum kuzenimde öyle oldu. İnşallah hasta olmaz, Allah yardımcınız olsun, çok zor bir karar ama bu hastalıkta tedavi şansı şanslıysanız böyle para toplayarak olabiliyor, çok çok kötü bir süreç biz de yaşamıştık kuzenimde bebekte var mı yok mu diye. Acaba amniyosentez daha hızlı sonuç vermez mi ordan sma ya bakamazlar mı ki:/