Güzel anne ve anne adayları nasipse yarın doğuruyorum , riskli gebelik geçirdim ve kayıplarım var zor zar tam 36.haftama geldim , bebeğimle sağlıkla hayırla kavusabilmem için bize güzel yüreğiniz ile ayet el Kürsi okur musunuz birer tane 🤲 rabbim evladını bekleyen annelerimize evlatlariyla sağlıkla sıhhat ile kavuşmasını , bekleyiste olan anne adaylarına tez vakitte gebelik haberlerini , evladı yanında olan annelere evlatlarının güzel günlerini göstersin inşallah , şimdiden teşekkürler ♥️🍀