Bybrs Kızlar acilde nst deyim ağrım var tansiyon birde yüksek Geçmezse sabah sezeryan varmı aranızda yaşayan 34 haftalık 3 günlük korkuyorum dua.edin lütfen
AslanBebeginAnnesi Bybrs sakın korkma kuzum bayağı ileri bir haftadasın 😇 doktorlar zaten 34e geldiyseniz korkmayın diyorlar. en az 2.400 falan olmuştur zaten bebişin 🥹😍 en kötü ihtimalle bir süre küvezde tutup sonra kavuştururlar sizi 💜
Bybrs Aselmeva_ ben ilk haftamdan beri var canım ilk hafta istifra baş ağrısı sonra hiç belirti yoktu takip ediyordun öyle biliniyor 27 haftalık dan beri erken doğum riskim var ama ağrılarım çoğaldı sabah sezeryan dedi