Slaglsn_ herkesin bebegi iki hafta önde iki hafta geride olabiliyor arayı kapatıyor sonradan önemli olan aradaki hafta sayısının artmaması belki plesantada çentik vardır ya da beslenmeniz de sıkıntı vardır ya da yapı olarak minyon olarak doğacaktır youtube da kaan hoca çok güzel açıklamış sıkmayın canınızı bebekler bir fabrikadan çıkma değiller zayıf olan var şişman olan var.bu arada iki hafta genel gerilik mi var yoksa göbek çevresi mi geri bunun dışında doktorunuzdan başka bir doktora daha görünün bence