Rainak Merhabalar. Buyuyen besik hakkında ne dusunuyorsunuz kızlar. Kullanışlı olur mu hem simdi hem ilerisi için? Normal kendi odası için düşünüyorum yoksa anne yanım var ilk aylar icinicin1
Nurr_22_22 Rainak işin açığı benim de aklıma yatan model ilerisi için malum. hayat gün gün pahalı en kötü içine düzgün yatak alınır ileride en azından belli zaman idare eder çocuğu
siriniko2511 Rainak abim kullanıyor çok memnunlar ikinci bebeklerine de aldılar bize de önerdiler bizde aldık ama henüz deneyimlemedik. Hem depolama alanı çok fazla hem güvenli hem de uzun süreli kullanılıyor. Daha sonra tek kişilik yatak olması büyük avantaj.
Annesininportakali53 Rainak aldım bakalım hemde uyguna aldım bende kendi odası için aldım etrafımdaki kullananların hepsi çok memnun ve ikinci çocuklarını bile sadece o beşikte büyüten var
Nur123aa Rainak Bizim ki böyle ☺️ benim İlk tercihim o oldu büyüyen beşik civilden aldım gayet hoş duruyor
Rainak Nurr_22_22 aynen sonra alayim diyorum bebek büyüyünce ama sonrada eminim ik ikati olacak fiyati
tazeanneveminigi Ben de çok araştırdım ve kullanan kişilerden yorum aldim. Bir kişi de çıkıp memnunum demedi. Yoksa alıyorduk. İçime sinmeyen bir şey var diyordum hep yorumlarını alinca vazgeçtim 😐
siriniko2511 Rainak ön koruma kısmını çıkarınca hiçbir sıkıntı olmuyor çocuk rahatça kendi yatabiliyor