Kızlar ilk doğumumu Palmiye hastanesi Dr Ertan Aydın yapmıştı, normal doğum yapmıştım, her şey gayet iyiydi, şimdi ikinci gebeliğim 35+0 ım, özel de fiyatlar çok fazla artınca net bir karar veremedik özel mi devlet mi diye, biraz imkansızlıkta var şu an, var mı yeni devlette normal doğum yapan süreç nasıl, memnun kaldınız mı?