Kizlar dun doktorumla konuştum tatilde olduğum için birtane monurol vardi kendimde onu icebilirmiym diye idrarim cok nadir arada sirada yaniyor gibi hisediyorum bol su içiyorum 3 litreye yakin sirkeyle yikiyorum simdi kendi ulkemde olmadigm icn doktorada gitmek istemiyorum aceba elimde olan monurolu icsemmi bi sıkıntı olmaz değil mi saten gebelikte 2 defa kullanmıştım daha önce nasl birşey olduğunu biliyorum yani ama tereddütteym enfeksiyon olmaktansa icmek daha iyi diyorum n
Bilemedim